Saknar ni Miss DJ?

Alla nya, gamla och kommande femtastic-anhängare. Saknar ni Miss DJs galna soca/afro/dancehall??

Misströsta ej.

Den 4 december värmer hon upp inför reggealegenden Michael Prophet på Blå Bodarna vid Slussen. CHECK IT OUT!


Sen kommer Miss DJ äga sönder F12:s julfest tillsammans med Seinabo Sey den 22:a december

Familjen Gloria hostar och verkar vilja ha alla de känner och någonsin känt som DJs haha

Hade jag fått bestämma hade jag langat från Femtastic, från Soullounge och såklart Malena och Soulful.
Kvalitet före kvantitet ;) Men GÅ DIT!


Kommentarer
Postat av: elmo

@)-`-,---



Halloj! Vart hade du valt att åka om du vann 40 000 att resa för? Kommentera gärna mitt blogginlägg med ditt svar.



Vill du att det blir verklighet kan du tävla på http://goo.gl/Ho7RY



Kolla gärna videon på min blogg!

2010-12-01 @ 12:39:31
URL: http://hurmanvinner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0