Fatima glows...

Fatima lämnade Stockholm för London för flera år sedan. I London har hon ett eget skivbolag, Eglo Records, och kom precis ut med en ny video till softa Soul glo från EP:n "Mindtravellin EP". Efter Soul glo ser jag Fatima var jag än vänder och vrider mig, och allt jag hör är FETT! Kolla in hennes myspace: http://www.myspace.com/fatimaworldwide

Här har ni 1. nya videon och 2. en riktigt nice collab med Shafiq Husayn! Fatima gör hela låten och videon är en enda lång visuell namedrop (oj var det där erykah badu, och det där talib kweli??)







Fick precis smaka pa en aptitretare fran Fatimas syster Seinabo Sey som aven hon ar en galet duktig musiker... Langtar tills jag far lagga upp hennes grejer pa Femtastic!


Kommentarer
Postat av: Rutger Hauer

Verkligen grymt, hörde henne på Sindens radioshow det var niiice

2010-04-07 @ 22:28:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0