Super-Minaj

Nikki Minaj släpper snart sin nya singel Massive Attack och jag tror verkligen att det blir massive.. Nikki är som en blandning av Missy Elliot, Spice girls och Lil´Kim i 10-tals förpackning.. Fast ännu mer sexappeal och övernaturliga krafter

Jag tycker det är en fet låt (den växer på en!) och jag följer Nikkis framgångar med nöje och nyfikenhet. Jag måste dock säga att jag blev fett nostalgisk när jag kollade in hennes gamla click clack från 3 år sedan och jämförde det med intervjuer och hypevideos man ser nu. Fan va hon var avskalad och hiphop innan. Innan industrin. Innan hon blev en biiznezzz (för att citera henne) - collab med Lady Gaga nästa?

Här är officiella videon, a Hype Williams production:




Och gammal goding! Jag vet att jag e en konservativ hiphopskallen, sorry ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0