PS.

jag har skaffat en gungstol! en trägungstol med zebra-klädsel. vet ni vad det innebär? det innebär att jag kan sitta och gunga hela dagarna framför datorn och all jävla bra musik som finns. just nu sitter jag och gungar frenetiskt till Familjens Vinter i april, sjukt svängigt på ett sent-nittiotal-lisa nilsson-fast-mer-elektroniskt-vis ! över huvud taget måste ni lyssna på Familjens nya skiva - Toma!

är sjukt peppad på trädgården ikväll. precis som resten av stockholm. det kommer säkert bli ett gaalet tryck på premiären ikväll, hoppas fan de har bra grejer på scen/bakom skivspelarna...

hörni, jag är dålig på att skriva något annat än "lyssna på den här", men det är inte heller syftet för denna blogg. jag vill bara ge er musik att pumpa :) vill ni veta vilka sjuka saker jag har för mig så får ni stalka mig på Facebook !

PUSS ha en fet helg !



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0