Que pasa en Sudamerica hueoonaaa?!


Ni kanske har gått in då och då. Tänkt att shit, Femtastic måste ha ngt nytt bra till mig. Sorry! Jag (Vany) har varit sjukt slapp och på resande fot i Chile-Argentina-Uruguay-Brasilien. Två månder har gått snabbt som fan och det har passerat mycket bra folk, bra musik, bra fester, bra mat och braaa jävla väder.. :)

Nu är jag tillbaka i Valparaiso, Chile. Stan som ropar på en när man åker därifrån. Stan som har en fet teater där vi ska ha en fet Klubb Femtastic om två veckor. Stan där jag (dj neyney aka. dj slim) ska dra ner till stranden nu och spela skivor med La Tete och Olo Coloro på deras utomhusutställning.

Den 11 februari ska vi ha en fet Klubb Femtastic i Chile. Så nu kickar vi igång igen gott folk. Först här i solen, sen i Sthlm.

Här är lite bilder från när jag spelade på La Sala i Valparaiso, en fet källare - tillräckligt mörk för att man ska kunna göra precis vad man vill... Paz y amor

2011-01-27 @ 20:35:26 Femtastic Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0